10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi





Önemli Tarihler

   Bildiri Özetlerinin Gönderilmesi İçin Son Tarih
            20 Şubat 2015

   Kabul Edilen Bildiri Özetlerinin İlan Tarihi
 23 Mart 2015
   
Erken Kayıt Dönemi
23 Mart 2015 - 7 Nisan 2015
  
 Geç Kayıt Dönemi
8 Nisan 2015 - 15 Nisan 2015
  
 Kongre Programının İlan Tarihi
20 Nisan 2015
   Kongre Tarihi
07 - 09 Mayıs 2015


Eğitim Politikaları
    
        Kongremizin ana teması "Eğitim Politikaları" olarak belirlenmiştir. Bu kapsamda eğitim yönetimi alanında çalışan tüm araştırmacıların kendi çalışma konularını politika bağlamında yeniden düşünmesini sağlayabilecek, kapsayıcı alt tema ve konuların belirlenmesi amaçlanmıştır.
Yönetim Politikaları

  • - Öğretmen Yetiştirme ve Atama Politikaları
  • - Yönetici Yetiştirme ve Atama Politikaları
  • - Mesleki Eğitimi Yaygınlaştırma Politikaları
  • - Okul Öncesi Eğitim Politikaları
  • - Öğrenci Devamlılığını Sağlama Politikaları
  • - Cinsiyet Eşitsizliğini Ortadan Kaldırmaya Yönelik Politikalar
  • - Hesap Verebilirliği ve Şeffaflığı Sağlama Politikaları
Denetim Politikaları


  • - Geçmişten Günümüze Denetim Politikaları
  • - Etkili Denetim Politikaları Oluşturma
  • - Denetim Sisteminde Paydaş Belirlemeye Yönelik Politikalar
  • - Okul Özerkliğini Sağlama Politikaları
  • - Eğitimde Çıktıların Geliştirilmesinde Ölçme-Değerlendirme    Politikaları
  • Ekonomi Politikaları


    • - Kamusal Kaynakların Kullanımına Yönelik Politikalar
    • - Liberal ve Neo-liberal Eğitim Politikaları
    • - Eğitimde Özel Finansman Arayışları
    • - Eğitim Finansmanında Uluslararası Uygulamalar
    • - Eğitim Finansmanında Uygulama Sorunları


    • Planlama Politikaları

      • - Eğitimin Sosyal Getirilerini Artırma Politikaları
        • - Beşeri Sermayeyi Geliştirme Politikaları
        • - Eğitim Planlaması Politikalarındaki Değişim
        • - Öğretimsel Mekanların Tasarımına Dönük Politikalar
        • - Farklı Eğitim Planlaması Modellerinin Kullanımına Yönelik Modeller
        • - İnsangücü Planlamasına Yönelik Politikalar

      • Okul Politikaları

        • - Okul Geliştirme Politikaları
        • - Katılımcı Yönetim Politikaları
        • - Okul-çevre İşbirliğini Sağlamaya Dönük Politikalar
        • - Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Sağlama Politikaları

      Sosyal Politikalar ve Eğitim Arasındaki İlişki
      - Sivil Toplum Kuruluşları
      • - Siyasi Parti Programları ve Eğitim Politikaları
      • - Medya
      • - Sağlık, Adalet, Emniyet Gibi Diğer Alt Sistemlerde Uygulanan    Politikalar ve Eğitim

      • Güncel Eğitim Reformlarının Temelinde Yatan Politikaların Analizi
        - Değerler Eğitimine Yönelik Politikalar
        • - Hayat Boyu Öğrenme Politikaları
        • - Göçmen Eğitimi Politikaları

        • Yükseköğretim Politikaları
          - Uluslararasılaştırma Politikaları
          • - Öğretim Üyesi Yetiştirme Politikaları
          • - Yükseköğretim Sistemi ve İstihdam Politikaları Arası İlişkinin    Kurulması
          • - Üniversite-sanayi İşbirliğini Sağlamaya Yönelik Politikalar
          • - Yükseköğretime Erişim ve Geçiş

          • Alternatif Eğitim Politikaları
            - Uluslararası Eğitim Politikalarından Örnekler
            • - Türkiye İçin Model Önerileri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."