Bahar Dönemi Ders Kayıtları İle İlgili Öğrencilerimize Önemli Duyuru!


ÖĞRENCİLERE ÖNEMLİ DUYURU

-                     2014-2015 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılı ders kayıtları 02-06 Şubat 2015 tarihleri arasında internet üzerinden ders seçiminin öğrenciler tarafından yapılması şeklinde yapılacaktır. Öğrenciler mutlaka belirtilen tarihlerde ders kayıtlarını oluşturarak danışman onayına göndermek zorundadırlar. Danışmanların bu tarihlerde ders kayıtlarına müdahale imkanları bulunmamaktadır. Ders kaydını danışman onayına göndermeyen öğrencilerin ders kayıtları danışmanları tarafından kesinlikle yapılmayacaktır.
-                     09-13 Şubat 2015 tarihleri arası ders ekleme ve silmelerinin yapılacağı haftadır. Ders kayıtlarını danışman onayına gönderen öğrencilerin ders kayıtları bu tarihlerde kontrol edilecek ve olası hatalar öğrencilerle istişare edilerek düzeltilecektir.
-                     Ders kayıtları internet ortamında tamamlanan öğrencilerin ders kayıt çıktılarını onaylatması sonucunda ders kayıtları kesinlik kazanacaktır. Bu nedenle 13.02.2015 tarihi saat 17:00’ye kadar ders kayıt çıktılarını danışmanlarına onaylatmayan öğrencilerin ders kayıtları internet ortamında tamamlanmış olsa dahi kesinleşmeyecektir ve bu durumdaki öğrenciler 2014-2015 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılında öğrencilik haklarından yararlanamayacaktır.
-                     Belirtilen son tarihe kadar ders kayıt çıktılarını onaylatmak üzere gelemeyecek durumda olan öğrenciler ders kayıt çıktılarını vekalet vermek suretiyle onaylatabilirler. Ders ekle/sil haftasının tamamını kapsayan mazeretlerini belgeleyen (sağlık raporu vs…) öğrencilerin ders kayıtları Fakülte Yönetim Kurulu’nun mazeretlerini uygun görmesi halinde yine Yönetim Kurulu’nun belirleyeceği tarihte yapılacaktır.
-                     Herhangi bir mağduriyetin yaşanmaması için yukarıda sıralanan hususlara özenle riayet edilmesi gerekmektedir.

DEKANLIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."