4 Ocak 2016 Pazartesi

Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları


Yönetim ve Organizasyon dersinde kullanılacak olan kitaba ait bilgiler aşağıda verilmiştir. Yayınevinden uygun bir fiyat talebinde bulundum. 


Yakında buradan duyuracağım. 
Yeni dönemin hayırlı olmasını diliyorum. 
Arş. Gör. Muhammet Negiz

***Yönetimin Esasları Temel Kavramlar ve Uygulamalar


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 1. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 1. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 2. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 2. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 3. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 3. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 4. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 5. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 6. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 7. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 8. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 9. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 10. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 11. Hafta


Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları 12. Hafta


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

***

Total Pageviews

Daha Güzel Türkiye İçİn!

"Erdemlerin en büyüğü bilimdir. İnsanlar erdem sahibi olmazsa, şehir ve yöneticiler de erdemli olmaz." Farabi, Erdemli Şehir

Blog Archive

ÖĞRENMEYİ SEVMEK

"Bilgiye sahip olarak doğmuş birisi değilim. Yalnızca öğrenmeyi ve öğretmeyi seviyorum."
Konfüçyüs

"Bilgi, ahlaki hareketten kalan şeydir."
Nurettin Topçu

Translate

Link list 3

Blog Archive

Theme Support