Kaynak göster, hepsi senin olsun...


http://isdunyasindanhaberler.com/ adlı bir web sitesi burada yazdıklarımı aynen sayfasına aktarma gibi bir misyon edinmiş...
Lakin, sayfada alıntıladığı paylaşımlarımın hiçbirinin altında alıntı yaptığına dair bir link vb. emare bulunmamaktadır.
Bu durumda sanki http://isdunyasindanhaberler.com/ adresini ben kullanıyorum gibi bir imaj çizilmiştir.

Yapılanların çeşitli olumsuz durumlara sebebiyet vermemesi için ilgili web adresinin sahibinden ricam benim paylaşımlarıma link koyması ya da sayfasından kaldırmasıdır.

Aksi durumda yasal haklarımı kullanmam icap edecektir.
İlgililerine duyrulur.
Muhammet Negiz, Arş. Gör.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."