Arş. Gör. Muhammet Negiz Akademik Çalışmalar



DİĞER DERGİLERDE YAYIMLANAN MAKALELER
Negiz M., "Distance Education Implementations and
 The Case of Rusia", GLOKALde, pp.48-60, 2015 (Link)
HAKEMLİ KONGRE / SEMPOZYUMLARIN BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR
Yılmaz A., Negiz M., Kıray A., Koç O., " Örgütsel Meşruiyet
 Krizinden Nasıl Korunulur? Bir Örnek Olay İncelemesi",
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İSTANBUL, TÜRKIYE,
26-28 Mayıs 2016, ss.1143-1156 (Özet)
Negiz M., "İnovasyon Çalışmalarında Bir Ülke Analizi:
 Rusya Örneği", 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi,
 MUĞLA, TÜRKIYE, 2-4 Mayıs 2013, ss.5-15 (Özet)
Negiz M., "Uzaktan Eğitim Uygulamalarında Rusya Örneği",
Uzaktan Eğitim ve Teknolojileri Sempozyumu,
KONYA, TÜRKIYE, 1-3 Kasım 2013, ss.71-80 (Özet)
KİTAP ve KİTAP BÖLÜMLERİ
Yücel İ., Negiz M., "Bürolarda Toplam Kalite Yönetimi",
 Büro Yönetimi, İlhami Yücel, Ed.,Atatürk Üniversitesi
Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, ERZURUM, ss.140-160, 2016
Yücel İ., Negiz M., "Bürolarda İletişim", Büro Yönetimi,
İlhami Yücel, Ed., Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları,
 ERZURUM, ss.120-140, 2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."