Konosuke Matsushita: İyi ve Kötü Zamanlar

İYİ VE KÖTÜ ZAMANLAR

Nasıl ki iş dünyasında başarısızlık kötü günlerin izleri değilse, başarı da güzel zamanlar sayesinde gelmez.

İşlerimiz yolunda gittiği zaman kadere minnettar olabiliyoruz ancak işler düşüşe geçtiği zaman, işlerimizin iyi olduğu zamanlarda ilgi göstermediğimiz şeylerin esasını derince düşünmeye başlıyoruz. Örneğin; “Neden bu ürün satılmıyor?” veya “Bu ürünün fiyatını düşürebilme şansımız var mı?”. Düşüşler projelendirmeye dönüş adına sık sık yeni fırsatlar açıyor. “Güzel zamanlar güzel ama kötü zamanlar daha güzel” anlayışı bu konuda oldukça yardımcı oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Son 1 Yılın Popüler Yayınları