Eğitime Bakış Dergisi 39. Sayı: Yabancı Dil ile Eğitim, Öğretim ve Yabancı Dil Öğrenimi Makaleleri



Yabancı Dil Öğretimi İçin Önce Öğretmen
Ali Yalçın, Eğitim-Bir-Sen ve Memur-Sen Genel Başkanı


Osmanlı Devleti'nde Eğitim Dili ve Yabancı Dil Meselesi
Selim Hilmi Özkan, Yıldız Teknik Üniversitesi


Türkiye'de Yabancı Dil Öğrenmenin Hal-i Pürmelali
Mehmet Emin Usta, Harran Üniversitesi


Yabancı Dil Öğretiminde Yeni Bir Bakış Açısı: Holistik Yabancı Dil Öğretimi
Burhan Akpınar, Harran Üniversitesi



Yabancı Dil: Neden Öğretemiyoruz? Neden Öğrenemiyoruz?
Mustafa Zihni Altan, Erciyes Üniversitesi


Osmanlı'dan Cumhuriyet'e Türk Eğitim Sisteminde Yabancı Dil Eğitimi
Nuri Güçtekin, İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü


Türkiye'de İngilizce Öğretimi ve Genel Öğretim Sistemi Üzerine Bir Değerlendirme
Engin Aslanargun, Düzce Üniversitesi


Yabancı Dile Neden Hala Yabancıyız?
Ali Işık, Birgen Işık, Kabataş Erkek Lisesi


Yabancı Dil Serüvenimiz
Mustafa Naci Kayaoğlu, Karadeniz Teknik Üniversitesi


Yabancı Dili Öğrenmek Mi? Yabancı Dille Öğrenmek Mi?
Ertuğrul Yaman, Akademisyen-Yazar


Milli Eğitimin Yabancı Dil Hazırlık Sınıfıyla İmtihanı
Serkan Yurdakul, Araştırmacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."