ORSAM Uygulamalı Eğitim Sonbahar-Kış Dönemi Başvuruları başladı (9-26 Ekim 2017)


ORSAM Uygulamalı Eğitim Sonbahar-Kış Dönemi Başvuruları başlamıştır.


ORSAM (Ortadoğu Stratejik Araştırmalar Merkezi) Uygulamalı Eğitim Programı, ORSAM’daki çalışma düzeni, katılımcıların ilgi alanları ve araştırma faaliyetlerine ayırabilecekleri süre dikkate alınarak yürütülmektedir. Eğitim programı süresince katılımcılar, ORSAM tarafından belirlenen araştırma alanlarında muhtelif çalışmalar yapmaktadırlar.

Başvuru sahiplerinden, iki ay boyunca hafta içi belirledikleri 2 tam gün düzenli olarak kuruma gelmeleri beklenmektedir.

Eğitim programı taleplerinde, Türkiye ve yurtdışındaki üniversitelerin uluslararası ilişkiler, siyaset bilimi, sosyoloji, iktisat, hukuk, tarih, felsefe, Modern diller (İngilizce, Arapça, vb) ve mütercim-tercümanlık bölümlerinin lisans (3./4. sınıf) ve yüksek lisans programlarında öğrenim gören öğrencilere öncelik tanınmaktadır. Bölgesel dillerde (Arapça, Farsça, Kürtçe, İbranice vs.) haber-yorum izleme kapasitesi tercih nedenidir.

Başvuru sahiplerinden ya da eğitim programına kabul edilenlerden herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Yoğun talep nedeniyle başvuruların ancak bir kısmı kabul edilebilmektedir.

ORSAM, eğitim programına katılanlar için Ankara’da herhangi bir konaklama ya da barınma imkânı sağlayamamaktadır.

Uygulamalı eğitim programını başarıyla tamamlayanlara “Sertifika” verilmektedir.
Uygulamalı Eğitim Sonbahar-Kış Dönemi Başvuruları
Uygulamalı Eğitim Programı Süresi: 30 Ekim - 29 Aralık 2017

Başvuru Tarihleri: 9-26 Ekim 2017

Sonuçların Açıklanması: 27 Ekim 2017


BAŞVURU SIRASINDA İSTENİLEN BELGELER
1- Özgeçmiş

2- Niyet Mektubu (Niyet mektubunda, ORSAM’da kullanılacak sürenin hangi amaçlarla değerlendirilmek istendiği, kişisel gelişim açısından ne tür beklentiler içinde olunduğu, hangi araştırma alanlarında görev alınmak istendiği gibi detaylara yer verilmelidir).

3- Ortadoğu'nun siyasi, toplumsal ve ekonomik meselelerine ya da gündemine ilişkin maksimum 800 kelime aralığında analitik bir inceleme yazısı (Yazı konuları hakkında fikir edinmek için ORSAM internet sitesinde yayınlanmış çalışmalar incelenebilir. Katılımcılar yazılarını teslim ederken, çalışmalarının ORSAM internet sitesindeki Genç ORSAM bölümünde yayınlanacağını ve ikinci veya üçüncü taraflarla ilgili herhangi bir telif hakkı sorunu doğması halinde sorumluluğun kendilerine ait olduğunu kabul etmiş sayılacaklardır.)
Bunlara ek olarak, varsa yabancı dil bilgisine ilişkin belge, referans mektupları ve not dökümleri de iletilebilir. ORSAM’da hangi dönem eğitim programında bulunulacağı da net olarak ifade edilmelidir.

Başvurular; Firuze Yağmur Gökler’e, firuzegokler@gmail.com adresi üzerinden yapılacaktır.

(t) 0 312 430 26 09

(f) 0 312 430 39 48

Başvuru Formu için dosyayı indiriniz. İndirmek için linke tıklayınız (Türkçe Form)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

The Promised Land

 The Promised Land Ludvig Kahlen'in gerçek hikayesi... Bu hikayede kral adına bir koloni inşa etmek hedefiyle Danimarka fundalıklarını f...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."