3. Araştırma Yöntemleri Semineri Antalya Side'de Gerçekleştirilecek



Antalya Side’de bulunan 5 yıldızlı Side Star Elegance Hotel’de 24-27 Ocak 2018 tarihleri arasında 3. Araştırma Yöntemleri Semineri gerçekleştirilecektir. Seminerin amacı, özellikle sosyal bilimler alanında çalışan akademisyenlerin ve sosyal bilimlerde lisansüstü eğitim-öğretimlerine devam etmekte olan lisansüstü öğrencilerinin, ihtiyaç duydukları istatistiksel analiz teknikleri ile ilgili kuramsal bilgi birikimlerine katkı sağlanması ve uygulama becerisi kazandırılmasıdır. Semineri başarıyla tamamlayan katılımcıların; nicel ve nitel istatistiksel analiz programlarını belli seviyede kullanabilmeleri beklenmektedir. 
Seminer, akademik fayda üretmenin ötesinde, sosyal ağ oluşturma ve ilişkileri güçlendirme ortamı da sağlamaktadır. Seminerimize; üniversitelerimizin İktisadi ve İdari Bilimler, Fen-Edebiyat, Eğitim, Turizm, İletişim Fakülteleri ve Beden Eğitimi ve Sağlık Hizmetleri Yüksekokulları’nda görev yapan tüm akademik personel ve lisansüstü eğitim gören öğrenciler davetlidir. Seminere, eş ve çocuklarla da gelmek mümkündür. Milli Eğitim Bakanlığının belirlediği takvim dikkate alınarak, 2017-2018 eğitim- öğretim yılı yarıyıl tatilinin birinci haftası içinde gerçekleştirilmesi planlanan seminerimize katılanlar, çok uygun fiyatlarla 5 yıldızlı bir otelde “her şey dâhil” konseptinde konaklayacak, bu anlamda otelin sunduğu tüm olanaklardan boş zamanlarında yararlanabilecek ve böylece sürekli yaşadıkları yere, bir miktar dinlenerek zindelik kazanmanın yanı sıra, akademik gelişim göstererek de dönmüş olacaklardır. 
Öncelikli hedefi akademik fayda yaratma olan 3. Araştırma Yöntemleri Seminerimiz'de görüşmek dileği ile saygılar sunarım. 

Prof. Dr. A. Celil ÇAKICI 
METİOD adına Seminer Koordinatörü 
Mersin Üniversitesi Turizm Fakültesi 




Önemli bilgiler: 
E-posta: yontemsemineri@gmail.com 
İletişim: Arş. Gör. Sercan BENLİ - 0534 702 00 45 
Seminer tarihi: 24-27 Ocak 2018 
Son başvuru tarihi: 2 Ocak 2018 
Seminer ücreti: 250 TL 
Seminerin yapılacağı otel: Side Star Elegance Hotel 5* http://www.sidestarhotels.com/ 
Otel oda ücretleri: Tek kişilik oda 160 TL, Çift Kişilik Oda 220 TL, 0-12 yaş birinci çocuk ücretsiz, ikinci çocuk %50 indirimli 
Eğitim türleri: Temel İstatistik ve Hipotez Testleri / Çok Değişkenli İstatistik Teknikler / Yapısal Eşitlik Modellemesi (Lisrel) / Ölçek Geliştirme / Nitel Veri Toplama Süreci ve NVivo (Katılımcılar yalnızca seçtikleri bir eğitime katılacaklardır.) 

Not: Tüm Eğitim Türleri Sınırlı Kontenjanlıdır..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."