Yükseköğretim Kurumları Yabancı Dil (YÖKDİL) Sınavı Açıklandı



Bu yıl ilk kez gerçekleşmesine rağmen katılımın yoğun olduğu Yükseköğretim Kurumları Yabancı Dil (YÖKDİL) Sınavı’nın üçüncüsü 5 Kasım’da yapıldı. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı koordinasyonunda Anadolu Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi işbirliği ile düzenlen sınavın soruları ve cevapları kısa süre içerisinde resmi sayfa üzerinden erişime açıldı. Yaklaşık 3 haftadır YÖKDİL sonuçlarını bekleyen adaylar, bugün itibariyle aldıkları puanı görüntüleyebilecek.
05 Kasım 2017 tarihinde gerçekleştirilen YÖKDİL Sınavının sonuçları açıklanmıştır. Sınav sonucunuzu öğrenmek için lütfen sisteme giriş yapınız. Sınav sonuç itirazları 27 Kasım - 01 Aralık 2017 tarihleri arasında, YÖKDİL Sınavı Kılavuzunda belirtilen usulde yapılabilecektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."