Merhum Vali Recep Yazıcıoğlu'nun Liderlik Sırları


 

Merhum Vali Recep Yazıcıoğlu'nun Liderlik Sırları

Bir araştırma için Tokat'a yolum düşünce Tokat İl Halk Kütüphanesini ziyaret etmem gerekmişti. Eski binası yıkılan ve yakında daha ihtişamlı bir mekana yerleşmeye hazırlanan kütüphane ve yönetimi, şimdilik tarihi bir mekanda hizmet veriyor. Süreli yayınlar bölümünü ararken rastladığım Turan Bey'i görür görmez tanıdım. Merhum Yazıcıoğlu'na dair anılarını ve izlenimlerini anlatırken daha da heyecanlanan Turan Yalçın Bey'in kaleme aldığı "Recep Yazıcıoğlu'nun Liderlik Sırları" adlı eserini imzalayıp hediye etmesi de beni mutlu etti. 
*
Yakın gelecekte hayata geçirmeyi planladığımız etkinlikleri not ederken kitaba dair izlenimlerimi de çok geçmeden paylaşmayı umut ediyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."