21. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiriler Kitabı




Dumlupınar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi tarafından organize edilen, 21. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi "30 Mayıs-1 Haziran 2013" tarihleri arasında Kütahya’da yapılacaktır. Kongrenin amacı, kongre konuları ile ilgili araştırma yapan akademisyen ve araştırmacıları bir araya getirmek, etkileşim sağlamak ve bilgi paylaşımına katkıda bulunmaktır.


  • 21. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Tarihler: Kongre Tarihi 30 Mayıs-1 Haziran 2013
  • Son Özet Gönderme Tarihi: 20 Ocak 2013
  • Kabul Edilen Özetlerin İlanı: 12 Şubat 2013
  • Genişletilmiş Özet veya Tam Metin Gönderme: 21 Nisan 2013

Yer: Dumlupınar Üniversitesi – Evliya Çelebi Yerleşkesi – Tavşanlı Yolu. 10. km.


BİLDİRİLER KİTABI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."