Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerleri (YOYSEM)



Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerleri (YOYSEM) 2015'in Ardından...

Diğerkam hocalarımızın başlatmış olduğu YOYSEM (Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerleri)'nin 2015 yılı etkinlikleri sona erdi.. Akademik anlamda eksiklikleri tamamlama ve güncele taşıma konusunda yardımcı olan, alandaki hocaların birbirini tanımasına aracı olan YOYSEM oldukça verimli geçti.

Bireysel eksikliklerin fark edilmesine yardımcı olan, fikir alış-verişine aracılık eden ve "Yönetim ve Organizasyon Camiası"nın dostluk/iletişim bağlarını sağlamlaştıran güzel bir paylaşım kurumunun içerisinde yer almak heyecan vericiydi. Alanında duayen kişilerin, akademik yetkinliğimizi artırma çabası ise oldukça dikkat çekiciydi..

Bu etkinlik ile emektar hocalarımızın değerini bir kez daha anladım.
Hepinize teşekkür ederim.




Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerleri (YOYSEM)

YOYSEM (Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerleri), bilgiyi kendisine saklamayan, mütevazı, paylaşımcı, öğrencilerinin kendilerini geçmelerinden korkmayan ve hatta bunu büyük bir istekle destekleyen değerli hocalarımızın bir girişimidir.

YOYSEM, Herhangi bir fikrî kalıp içerisinde olmadan, nitelikli akademisyen adaylarına yol gösteren, akademisyenlere de kendilerini tazelemek için bir fırsat sunan bir gönüllüler teşebbüsüdür. Birçok değerli ismi tanımama vesile olan bu girişimde verilen seminerlere ait birtakım paylaşımlar ve dokümanlar aşağıda istifadenize sunulmuştur. Yararlı olması dilekleriyle...

YOYSEM 2015 / OKUMA LİSTESİ ve SUNUMLAR

Prof. Dr. Mehmet Barca: Bilimsel Bir Araştırma Alanı Olarak Stratejik Yönetim





Sosyal Bilim Felsefesinin Örgüt ve Yönetim Araştırma Alanlarına Katkısı / A. Selami Sargut – Behlül Üsdiken





*Sosyal bilimlerin Pozitivizmle imtihanı 



BİLİM SAVAŞLARI NEDEN ÇIKIYOR?



BİLİMSEL GERÇEKÇİLİK VE SOSYAL BİLİMLERİN BİLİMSEL MEŞRUİYETİ


 AKIL KURAMI VE SOSYAL BİLİMLER



SOSYAL YAPIMCILIK VE SOSYAL BİLİMLER





Fatma Küskü Erdoğan: (Çağdaş) İnsan (Kaynakları) Yönetimi Alanı Çalışmaları ve Örgüt Kuramları İlişkisi: Eleştirel Bir Bakış





YOYSEM 2015 OKUMA LİSTESİ



YOYSEM 2015 EK OKUMA LİSTESİ
İçin Linke Tıklayınız.


YOYSEM 2015 SEMİNER KAYITLARINI DİNLEMEK İÇİN BKZ:

Yönetim ve Organizasyon Yaz Seminerleri (YOYSEM) 2015 sunumlarını ilgili butonlara tıklayarak dinleyebilirsiniz. Dosyaların uzunluğundan dolayı bazen hata vermesi durumunda  ilgili butona tekrar tıklayınız ya da sayfayı yenileyerek tekrar deneyiniz.


YOYSEM 2013 SUNUMLARI VE OKUMA DOKÜMANLARI

  » YOYSEM 2013 SUNUMLARI
İlgili sunumlara ve okuma dokümanlarına erişim için linke tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi Marta Estruch'un Sunumu için  TIKLAYINIZ Prof. Dr. Tülay İlhan Nas'ın Sunumu için  TIKLAYINIZ Derya So...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."