İşletme dersinde okutulacak tavsiye kitap mı aranıyor?



Kargodan ilk paket gelince her alıcı gibi heyecanlandım. Üzerinde Bursa'daki hocamın ismi yazıyordu. Acaba içinde ne var merakı ile teslim aldığım paketten İşletme Kuram ve Pratik isimli bu güzel eser çıktı. Merakla kitabı inceledim. İlk izlenimim üzerinde çok emek harcandığı şeklinde oldu..

Alandan ve uygulamadan bolca örnek kullanılmış, yerli ve yabancı işletme ve kurumlar dikkate alınmış, anlaşılır bir dil ile öğrencilere hitap edilmiş.. Her ünitenin sonuna konu ile alakalı izlenmesi gereken film ve reklamlar adında bir ek konulmuş...

İşletmecilik alanında bilinmesi gereken, iç girişimcilik, melek yatırımcılık, etik, risk sermayesi gibi güncel olan kavramlar güzel bir biçimde işlenmiş..

Selami hocamızın görüşlerine de müracaat edilerek yapı-aktör tartışması ile öğrencileri birinci sınıftan tanıştırmayı düşünmüşler..

Kitap gerçekten güzel bir izlenim bıraktı bende..

Yeni bir işletme kitabı yazılmalı derken, yazılacaksa Mehmet Eryılmaz hocamın kitabını geçecekse yazılmalı demek ihtiyacı hissettim...

Emeklerine sağlık diyorum...

Saygılarımla,
Arş. Gör. Muhammet Negiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."