2015-2016 Eğitim Yılı İşletme Bölümü Yönetim ve Organizasyon Dersi Vize Sınavı Soruları


Sınav Klasik Olunca Ne Yapılır? Ne Yapılmaz?
 Final sınavında rehberlik etmesi amacıyla paylaşılmıştır.
Yönetim ve Organizasyon Dersi Vize Sınavı Soruları aşağıdaki gibidir: 




Sınav Klasik Olunca Ne Yapılır? Ne Yapılmaz?


Sınavlarda en çok korkulan konulardan bir tanesi, sınavın nasıl olacağıdır. Test mi, klasik mi? Öğrencilerin bu endişesini haklı görme...
READ MORE 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."