25. Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiriler Kitabı İşletmecilik Tarihi Bildirileri (PDF)



İŞLETMECİLİK TARİHİ BİLDİRİLERİ

*Bir Kurumsal Alanın Doğuşu Yapılaşması: 16. Yüzyılda Osmanlı Para Vakıflarına İlişkin Tartışmalar………………………...……….. 1212

*Popüler İş Hayatı Yazarlarından Carnegie Casson’un Türk İşletmecilik Bilgisine Katkıları………………………...……………………….. 1220

*Tarihsel Süreçte İşletme ve Yönetim Bilgisinin Kapsamı Ne Ölçüde Değişti?: Ansiklopediler Üzerinden Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme………………………………………………… 1227

*Robert Owen: New Lanark Uygulamalarının İnsan Kaynaklarının Gelişimine Katkıları………………………...……………………………. 1238

*Siyasî ve Sosyo-Ekonomik Açıdan Çok Partili Hayata Geçiş Sürecinin Edebiyata İz Düşümü: Dönemeçte Romanında Anadolu’da Ekonomi, Siyaset İlişkileri......……….. 1256


BİLDİRİLER



KONGRE BİLDİRİLER KİTABI 

25. Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildiriler Kitabı tüm bildirilere erişim için linke TIKLAYINIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."