2. Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı: Endüstri 4.0 ve Sürdürülebilirlik (23-24 Kasım 2017)



2.Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı: Endüstri 4.0 ve Sürdürülebilirlik (23-24 Kasım 2017), İstanbul Üniversitesi – İşletme Fakültesi, İşletme Yönetimi ve Organizasyon Anabilim Dalı

Değerli Hocalarım, Meslektaşlarım ve Sevgili Gençler,
Sizlere kısaca fakültemiz ve anabilim dalımızdan söz ederek başlamak istedim.
“Temeli, 1954 yılında Harvard Business School tarafından kurulmuş olan İşletme İktisadı Enstitüsü’ne dayanan İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi, 1968 yılında Beyazıt kampüsünde faaliyetlerine başlamıştır. 1983 yılında Rumelihisarı’na taşınan fakültemiz, 1989 yılından bu yana faaliyetlerini Avcılar kampüsünde sürdürmektedir.
Fakültelerde “kürsü” olarak tanımlanan akademik birimler, 1981 yılında yürürlüğe giren Yükseköğretim Kanunu ile “anabilim dalı” olarak yapılandırılmıştır. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Yönetimi ve Organizasyon Anabilim Dalı (İÜİFİYO) da, bu yasaya dayanarak revize edilmiş ve bir süre sonra da bugünkü adını almıştır. Yönetim ve organizasyon alanı ile iç içe olan “İnsan Kaynakları” ve “Örgütsel Davranış” bilim dallarının ayrı birer anabilim dalı olarak yapılandırıldığı İ.Ü. İşletme Fakültesi’nde İşletme Yönetimi ve Organizasyon Anabilim Dalı da, ayrı bir Anabilim Dalı olarak akademik faaliyetlerini yürütmektedir.”
Köklü bir geçmişe sahip olan üniversitemiz bünyesinde yer alan, yukarıda da kısaca anlatmaya çalıştığım ve ülkemizin ilk İşletme Fakültesi olmasıyla da gurur duyduğumuz fakültemizin İşletme Yönetimi ve Organizasyon Anabilim Dalı öğretim üyeleri olarak, farklı üniversitelerden akademisyen arkadaşlarımızla ve doktora öğrencileriyle karşılıklı fikir alışverişinde bulunmayı, bu doğrultuda, bir “Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı” düzenlemeyi planladık. Yönetim ve organizasyon alanındaki akademik çalışmaların niteliğinin ve akademisyenler arasındaki bilgi paylaşımının artmasına katkı sağlayacağına inandığımız bu çalıştayın, 24-25 Kasım 2016 tarihlerinde “Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı: Güncel Kavramlar ve Metodoloji” adıyla ilkini gerçekleştirdik.
Bu yıl ikincisini gerçekleştireceğimiz 2 günlük “Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı”nın temasını “Endüstri 4.0 ve Sürdürülebilirlik” olarak belirledik. Çalıştayın birinci gününde, “Sürdürülebilirlik Açısından Endüstri 4.0” konulu bir panel düzenleyerek “Endüstri 4.0’ın”, “Sürdürülebilirlik” doğrultusunda değerlendirilmesini, ardından “Sürdürülebilirlik” ile ilgili bildirilerin tartışmaya açılarak sürdürülebilirliğin farklı boyutlar açısından tartışılmasını, çalıştayın ikinci gününde ise, araştırmacıların çalışmalarında yararlanabilecekleri tekniklerden biri olan “Meta Analizi”ne yönelik bir seminerin gerçekleştirilmesini hedefledik.
Bu düşüncelerle 23-24 Kasım 2017 tarihlerinde gerçekleştireceğimiz “Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı: Endüstri 4.0 ve Sürdürülebilirlik” konulu çalıştayımızda, sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı belirtiriz.
Prof.Dr.Işıl PEKDEMİR
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi
İşletme Yönetimi ve Organizasyon Anabilim Dalı adına
Önemli TarihlerGenişletilmiş özet için son gönderim tarihi: 6 Ekim 2017

Kabul edilen bildirilerin ilan tarihi: 13 Ekim 2017

Tam metin gönderim tarihi: 3 Kasım 2017

Çalıştay için son kayıt tarihi: 17 Kasım 2017


KAYIT:
Online kayıt için linke tıklayınız


Bildirilerin, son gönderim tarihlerine kadar yonetimcalistayi@istanbul.edu.tr adresine gönderilmesi önemle rica olunur.

Yönetim ve organizasyon çalıştayına katılım ücretsizdir*.
Çalıştayda öğle yemeği verilecektir. Çalıştayla ilgili ulaşım, konaklama, diğer giderler katılımcılara aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi Marta Estruch'un Sunumu için  TIKLAYINIZ Prof. Dr. Tülay İlhan Nas'ın Sunumu için  TIKLAYINIZ Derya So...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."