1.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (22-23 ARALIK 2017)


22-23 Aralık 2017 tarihleri arasında İstanbul Hampton By Hilton Kayaşehir'de gerçekleştirilecek olan ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ'nin bu yıl ilkini düzenleyeceğiz. Kongremizin bilime ve insanlığa katkı sağlayabilmesi için var gücümüzle çalışıyor, akademi ve bilim dünyasına destek olabilmek için çabalıyoruz.

Prof. Dr. Suat GEZGİN
Kongre Başkanı
 
BİLDİRİ GÖNDERİMİ 15 ARALIK'A KADAR UZATILMIŞTIR.
PROGRAM 16 ARALIK'TA İLAN EDİLECEKTİR.
 
 
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi ​Bilgileri
 
 


İstanbul Bilim ve Akademisyenler Derneği
Adres: Kayaşehir Mh. Başakşehir Emlak Konutları, Evliya Çelebi Cad. 1/A D Blok K4 D29 Başakşehir İstanbul
Tel: +90 (212) 801 40 63
Faks: +90 (212) 801 40 62 info@istanbulbilimveakademisyenlerdernegi.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."