Yüksek Öğretim Kurumu (YÖK) Doktora Eğitimine Ek Süre Hakkı Tanıdı



Doktora Eğitimine Ek Süre Hakkı Tanındı

Yüksek Öğretim Kurumu (YÖK) tez aşamasında olan Doktora öğrencilerine telafi süresi verdi.

Yüksek Öğretim Kurumu (YÖK) tez aşamasında olan Doktora öğrencilerine telafi süresi verdi.
27 Temmuz 2017 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurul toplantısında toplantısın da alınan karar doğrultusunda başarılı olmayan Doktora/Sanatta yeterlilik programının ek süre eklenmesinin uygun görüldüğü açıklandı.

Tezli Yüksek Öğretim programında kayıtlı olup tezi reddedilmişse ve tezsiz yüksek lisans programının tamamlanabilmesi için 1 yıl ek süre hakkı tanındı. Yüksek Öğretim Kurul Başkanlığı Doktora öğrencilerine bir yıl ek süre vermiş oldu.

Tezi kabul edilmeyen ve tezini yetiştiremeyen doktora öğrencileri, hatalarını telafi edebilmesi için süre tanındı. Bir yıl ek süre verilen Doktora öğrencilerine bir şans daha verildi.




Kaynak:
YÖK Doktora Eğitimine Ek Süre Hakkı Tanıdı
Memurlar.Net - Özel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."