‘Müşteri Deneyim Yönetimi- Sanal Dünyada Tüketici ile Bağ Kurmak’ Eğitimi



 ‘Müşteri Deneyim Yönetimi- Sanal Dünyada Tüketici ile Bağ Kurmak’ Eğitimi 

22 Eylül 2022Perşembe günü 14.00-17.00 saatleri arasında düzenlenecek olan ‘Müşteri Deneyim Yönetimi- Sanal Dünyada Tüketici ile Bağ Kurmak’ eğitimi için başvuru yapabilirsiniz.

Lütfen bilgilendirme e-postasını sonuna kadar okuyunuz.

Zoom Online Meeting programı üzerinden gerçekleştirilecek etkinlik için katılım bilgileri:

Eğitim Adı

Eğitim Zamanı

ZOOM ID

ZOOM ŞİFRE

ZOOM LİNK

Müşteri Deneyim Yönetimi- Sanal Dünyada Tüketici ile Bağ Kurmak-Altay Ayhan

22 Eylül 2022 14:00-17:00

826 1680 7448

123456

https://gaib-org-tr.zoom.us/j/82616807448?pwd=cHg2MElZeHovaGwvVERoZXVRRno5UT09

 Eğitim vaktinde Zoom Link kullanılarak doğrudan veya Zoom ID ve Şifresi ile giriş yapılabilir.

Eğitim ücretsizdir ve katılım belgesi verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

Film: BlackBerry

Film: BlackBerry Film, dünyanın ilk akıllı telefonunun, yolculuğunu ve bu yolculukta yaşadığı zirve ile düşüş aşamalarını konu alan bir yapı...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."