‘Keşke Daha Çok Çalışsaydım Daha Güzel Türkiye İçin!’ Diyebilmek


Merhum Sakıp Sabancı'nın vefat yıldönümü nedeniyle hazırlanan bir video iliklerime kadar titrememe neden olmuştu. Fondaki müzik ile merhum Sabancı'nın dilinden dökülen birkaç cümle beni çok etkilemişti...

O kadar içten...
O kadar gerçekçi...
O kadar arzulu...

Sabancı şunları diyordu:
İyi ki koştum...
İyi ki çalıştım...
Keşke daha çok çalışsaydım...
Daha güzel Türkiye için!
Daha başarılı Türkiye İçin!

Makam, mevki ve terfi gibi kaygılar olmadan önce zihnimizde bu melodi oynamalı...
Defalarca tekrar etmeli...
Bıkmadan, yorulmadan...
Bu ülke için!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi Marta Estruch'un Sunumu için  TIKLAYINIZ Prof. Dr. Tülay İlhan Nas'ın Sunumu için  TIKLAYINIZ Derya So...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."