Turgut Özal ve "İş yapacak adam"



Turgut Özal ve "İş yapacak adam"

1983’de ANAP kurulurken partiye davet ettiği CHP’li Işın Çelebi’ye Özal’ın verdiği cevap...

Çelebi: 
-"Efendim, ben sosyal demokratım. Nasıl yapacağım ANAP'ta?" diye sordum. Özal'ın yanıtı, onun siyasete bakışının en güzel örneğiydi:

Özal:
-"İstersen Mao'nun oğlu ol, beni hiç ilgilendirmez. Bana iş yapacak adam lazım. Ben seninle çalışmak istiyorum."

Kaynak:

Oğur, Y. Twitter.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."