YÖNETİMDE GÜNCEL KONULAR


YÖNETİMDE GÜNCEL KONULAR

ESERİN SUNUŞ BÖLÜMÜ (İKTİBAS)
Son yarım asırda çalışma hayatının tüm alanlarını etkileyen birtakım değişim ve dönüşümlerin, yönetim ve yönetim yaklaşımlarına da önemli etkileri olmuştur. Bilgi toplumuna geçiş, küreselleşme, çetin rekabet koşulları, hizmet sektörünün öneminin artması, müşteri odaklılık, iletişim ve teknoloji alanında meydana gelen gelişmeler yönetim yaklaşımlarını yakından etkilemiştir. Artık çağdaş yönetimin anlaşılmasında ve uygulanmasında geleneksel yaklaşım ve modellere ilave olarak birçok yeni yaklaşım ve konu yöneticilerin ve örgütlerin ilgi odağına girmiş bulunmaktadır. Yönetim, hem eklektik yani farklı disiplin ve alanlardan beslenen bir bilimdir hem de yakın ve uzak çevrede meydana gelen gelişmelere duyarlıdır. Bu nedenle, yönetim yazınında sıklıkla tartışılan yeni konuların, mevcut teorik bilgi ve görgül araştırmalardan yararlanarak ele alınması önem arz etmektedir. Bu bakış açısıyla bu kitapta, yönetime ilişkin temel kavramlar ve yönetim biliminin gelişimi, modern yönetimde klasik konular, girişimcilik, inovasyon yönetimi, kriz yönetimi, risk yönetimi, kurumsal vatandaşlık, teknoloji yönetimi, bilgi yönetimi, farklılıkların yönetimi, örgüt geliştirme ve değişim yönetimi, kurumsal itibar yönetimi, kurumsal stres yönetimi, yönetim etiği, kurum içi halkla ilişkiler gibi güncel konulara yer verilmiştir.
Kitabın yazımında mümkün olduğunca basit ve anlaşılır bir dil kullanmaya ve bölümleri pedagojik bir anlayış içinde yapılandırılmaya gayret gösterdik. Bu kap- samda, konu başlarında anahtar kavramları ve öğrenim kazanımlarını vererek okuyucuyu konuya alıştırmaya gayret ettik. Konu sonlarında özet ve gözden geçirme soruları vererek konuyu pekiştirmeye; örnek olaylar ve konuyla ilgili ölçüm araçları vermek suretiyle konuları uygulamalarla desteklemeye çalıştık. Ayrıca kitapla birlikte sunulan slaytların, eğiticilere yardımcı olacağını umuyoruz.
Kitabın faydalı olması dileğiyle…


İÇİNDEKİLER

*Temel Kavramlar ve Yönetim Biliminin Gelişimi
 *Modern Yönetimde Klasik Konular 
*Girişimcilik 
*İnovasyon Yönetimi 
*Kriz Yönetimi 
*Risk Yönetimi 
*Kurumsal Sosyal Sorumluluk 
*Kurumsal Vatandaşlık 
*Teknoloji Yönetimi 
*Bilgi Yönetimi 
*Farklılıkların Yönetimi 
*Örgüt Geliştirme ve Değişim Yönetimi 
*Yeni Örgüt Yapıları 
*Kurumsal İtibar Yönetimi 
*Kurumsal Stres Yönetimi 
*Yönetim Etiği 
*Kurum İçi Halkla İlişkiler

Satın almak için Bkz:
https://www.betayayincilik.com/yonetimde-guncel-konular-p-905#/tab-description

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."