Selçuk Üniversitesi Ulusal Uzaktan Eğitim ve Teknolojileri Sempozyumu 1-3 Kasım 2013 Tarihinde Konya'da Gerçekleştirildi.


Selçuk Üniversitesi Ulusal Uzaktan Eğitim ve Teknolojileri Sempozyumu  1-3 Kasım 2013 Tarihinde Konya'da Gerçekleştirildi. Oldukça verimli geçen sempozyumda, modern teknolojiler ve bunların kullanım yöntemleri üzerinde duruldu.

Ben de sempozyum çerçevesinde, Rusya'da uygulanan uzaktan eğitim teknolojileri ve gerekçeleri hakkında bilgi veren bir sunum gerçekleştirdim.

Selçuk Üniversitesi'ne bu güzel organizasyon için teşekkür ederim.

Arş. Gör. Muhammet NEGİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."