Değer Kavramı ve Değer Eğitimine İlişkin Teorik Yaklaşımlar
Değerler Eğitimi ve Değer Yaratma
Değerler(İmiz) ve Eğitime Yansımaları
Değer Tercihleri Üzerine Araştırmalar
Değerler Eğitimi Politikaları (Ülkemiz ve Dünyada)
Değerler Eğitiminde Yöntem ve Stratejiler
Hayat Boyu Öğrenme ve Değerler Eğitimi
Bilinç Odaklı Değerler Eğitimi
Tarihsel Süreçte Değerler Eğitimi
Eğitim Politikaları ve Değerler
İktisadi Değerler
İş Yaşamında Değerler
Din Eğitimi ve Değerler Eğitimi İlişkisi
Ahlak ve Değerler Eğitimi
İslam ve Değerler
Kültür, Toplum ve Değer İlişkisi
Kültürlerarası Farklılaşmalar ve Değerler Eğitimi
Kültürlerarası ve Çokkültürlü Eğitim Anlayışlarında Değer Eğitimi
Toplumsal Değişme ve Değerler Eğitimi
Sivil Toplum ve Değerler Eğitimi
Medya, Sosyal Çevre ve Değerler
Gençlik ve Değerler
Sosyal Rol Olarak Güzel İnsan Modeli
Değerler Eğitiminde İyi Örnekler (Kurumsal Uygulamalar veya Okullarda Programlı Öğretimde Kullanılan Özgün teknik ve etkinlikler)
Farklı Disiplinler Açısından Değerler Eğitimi (Hayat Bilgisi, Sosyal Bilgiler vb. Öğretim Programlarında Değer Eğitimi)
Değerler Eğitiminde Farklı Ülke Uygulamaları ve Modeller
Program Geliştirme Süreçlerinde Değerler Eğitimini
Değer Eğitiminin Paydaşı Olarak Aile (Anne- Baba)
Çocuk ve Gençlerde Şiddet Olgusu
Yetişkinler ve Değerler
Dezavantajlı Gruplar ve Değerler Eğitimi
Ailede Duygusal Zekâ
Değerler Eğitiminde Öğretmen Yeterlikleri
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Değerler Eğitimi
Değerler Eğitimi Açısından Ders Kitapları ve Materyaller
Okul-Toplum İlişkisi ve Değerler
Okul Kültürü ve Değerler
Okul Öncesinde Değerler Eğitimi
Okulöncesi, İlkokul, Ortaokul ve Lise Öğretim Programlarında Değerler Eğitimi
Değerler Eğitiminde Cami ve Çevresinin Sorumlulukları
NOT: Yukarıda verilen başlıklar tebliğli katılımcılar ve iyi örnekler uygulayıcıları işlenebilecek muhtemel konular için öneri niteliği taşımaktadır. Burada zikredilmeyen konularda çalışması bulunan veya çalışmak isteyenler farklı tebliğ önerilerileriyle başvurabilirler.)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder