24 KASIM- YEMİNİ TEKRARLAMA ZAMANI!


Alanında ve kişiliğinde örnek olarak gördüğüm değerli hocalarımdan Doç. Dr. Mustafa Kurt'un aşağıdaki sözlerine gönülden katılıyorum. Bu vesile ile saygılarımı sunuyorum. Umarım gerçekleştirebilirim: 
"Ben Mustafa KURT, eğitim ve bilimsel araştırma faaliyetlerimi dürüstlük ve sorumluluk ahlakı çerçevesinde yürüteceğime, öğrencilerime değer vereceğime ve onlara sürekli yeni bilgiler öğretmeye çalışacağıma, öğrencilerimi çalışmaya motive edeceğime, performanslarını ve başarılarını ölçmeye ve ödüllendirmeye çalışacağıma, ezberciliği değil, yenilikçi ve yaratıcı düşünmeyi ve araştırmayı özendireceğime ve destekleyeceğime, bilgiyi sürekli paylaşacağıma, bilgiyi asla tekelimde tutmayacağıma, bilim adamı yetiştirmek için elimden gelen tüm çabayı sarfedeceğime, eğitim faaliyetlerimde öğrencilerimin yapıcı eleştirilerini öğrenerek sürekli kendimi geliştireceğime, bilimsel araştırma faaliyetlerimde bilginin ve öğrenmenin sonsuz olduğu gerçeği ile hareket ederek sürekli yeni bilgiler öğrenmeye gayret edeceğime, global değerler ve bilimsel doğrulara bağlı olarak bilimsel çalışmalarımı sürdüreceğime, bilimsel araştırma ahlakına değer vereceğime, sahip olacağıma ve koruyacağıma, 'değişimin sorumluluğu bizlerdedir' bilinci içerisinde hareket edeceğime, öğrencilerime, içinde yaşadığım topluluğa, ülkeme ve tüm dünyaya yararlı bir insan olmak için sürekli gayret edeceğime söz veriyorum."
Tüm hocalarıma saygılar sunuyorum.
İyi ki varsınız!
Arş. Gör. Muhammet Negiz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."