GANO Baraj ve Tek Ders Sınavları



GANO Baraj ve Tek Ders Sınavlarına İlişkin Yönetim Kurulu Kararları

Karar 14/1

Karar 14/2

Karar 14/3

KARAR: 14 / 1

Fakültemiz 2014-2015 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılı Mezuniyet GANO baraj sınavı tarihinin belirlenmesi hususu görüşüldü.

Yapılan müzakere sonunda Üniversitemiz Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 24. maddesinin (g) fıkrasına göre 2014-2015 eğitim- öğretim yılında son sınıf öğrencilerinden GANO’ları 2.00’ın altında olduğu için mezun olamayan öğrencilere son iki yarıyılda DD, DC veya CC notu aldıkları en çok üç dersten bir mezuniyet GANO baraj sınav hakkı verilmesine; bu durumda olan öğrencilerin 22.06.2015 tarihine kadar Dekanlığımıza bir dilekçe ile müracaat etmelerine ve sınavlarının 23.06.2015 tarihinde saat 10:00’da yapılmasına, oy birliği ile karar verildi.



KARAR: 14 / 2

Fakültemiz 2014-2015 eğitim öğretim yılı Tek Ders Sınav tarihinin belirlenmesi hususu görüşüldü.

Yapılan müzakere sonunda Üniversitemiz Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 24. maddesinin (d) fıkrasına göre, mezuniyetleri için, sınava girme koşullarını yerine getirmiş ancak tek dersten FF veya FD alarak başarısız olmuş öğrencilerden 2014-2015 eğitim-öğretim yılı Tek Ders Sınavına girecek olanların 24.06.2015 tarihine kadar Dekanlığımıza bir dilekçe ile müracaat etmelerine ve sınavlarının26.06.2015 tarihinde saat 10:00’da yapılmasına, oy birliği ile karar verildi.



KARAR: 14 / 3

Fakültemiz 2014-2015 eğitim öğretim yılı yaz okulu bitiminde mezun durumundaki öğrenciler için Tek Ders Sınav tarihinin belirlenmesi hususu görüşüldü.

Yapılan müzakere sonunda Üniversitemiz Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 24. maddesinin (d) fıkrasına göre, mezuniyetleri için, sınava girme koşullarını yerine getirmiş ancak tek dersten FF veya FD alarak başarısız olmuş öğrencilerden 2014-2015 eğitim- öğretim yılı yaz okulu sonunda Tek Ders Sınavına girecek olanların 31.08.2015 tarihine kadar Dekanlığımıza bir dilekçe ile müracaat etmelerine ve sınavlarının 02.09.2015 tarihinde saat 10:00’da yapılmasına, oy birliği ile karar verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."