13 Kasım 2016 Pazar

ATASAY'DAN YENİ BİR GİRİŞİMCİLİK ATILIMI


TÜRKİYE’nin önemli kuyumculuk markalarından biri Atasay. Ancak bir süredir yeme içme sektörünün de önemli oyuncularından biri oldu. Kuruçeşme’de içkisiz lüks kulüp Huqqa’yla sektöre giren Atasay, orta segmentte de yeni markalarla bu sektörde büyümeyi planlıyor.

Atasay’ın Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer ve oğlu Atasay Kamer sektörü çok sevmiş. Kamer, büyümeyi yurtiçi ve yurtdışında sürdüreceklerini anlatıyor. Cihan Kamer, Huqqa’nın yurtdışına ilk adımını Dubai’den atacağını belirtiyor.

Yeri de Dubai’nin en büyük alışveriş merkezinde. “Dubai Mall’da yeni büyütülen alanda bin metrekare Huqqa, bin metrekare de The Market Steak House için yer tuttuk. Dubai’nin ünlü su oyunları havuzu Fountain manzaralı. Toplam 2 bin metrekare alanda markalarımızla ülkemizi temsil ediyor olacağız. 2017 Ağustos ayında açılışı yapmayı planlıyoruz.”

Kamer, bunun arkasından Ortadoğu’dan başlayarak 5 yıl içerisinde özellikle Huqqa markasını büyüteceklerini ekliyor ve “Londra ve New York’ta da yer bakıyoruz” diyor.

Q GRUBU KURUYOR
Atasay, Türkiye’deki yeni markalarını ise önümüzdeki aylarda Watergarden’da açacaklarını anlatıyor. Bu markaları “HuQQabaz” şirketinin çatısı altına toplayacaklarını söylüyor. Yeme içme sektöründeki hedeflerini ise şöyle tanımlıyor:

“Ulaşılabilir lüks olarak tabir edilen segmente gireceğiz. Quzucu, Şiş Qebap, Qurabiye, Balıq Ekmek, Şarqüteri markalarını yaratıp bir Q grubu kuruyoruz.”

Atasay’da üçüncü kuşak kuyumculuktan çok yeme içmeyi benimsemiş görünüyor.

Cihan bey ve oğlu Atasay’ın büyük bir başarıyla 30-40 kilo vererek zayıflarken, iş olarak yeme içme sektörünü seçip üstelik zevkle büyümeleri ayrıca övgüye değer!

Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder

Live Traffic Stats