Konosuke Matsushita: Korunmuş Yönetim


KORUNMUŞ YÖNETİM

“KorunmuşYönetim”i uygulayarak şirketinizi istikrarlı ve sürekli büyüyen bir yapıda koruyabilirsiniz.


Suyun aktığı yolun önündeki barak rezervuar görevi görmekte, aşırı yağışlarda sel sularından korumakta, kuraklık zamanlarında ise çok önemli bir stok kaynağı olarak ortaya çıkmaktadır. İşletme yönetiminde de barajın farklı türlerine sahip olmak faydalı bir durumdur. Bu şekilde “baraj”lara sahip olan şirketler kritik zamanlarda bile hatta ekonomi de düşüş olsa da sorunsuz yaşayabilirler.

KONOSUKE MATSUSHITA'NIN KİTABI: BAŞARININ İLKELERİ'Nİ OKUYUN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."