17 Aralık 2016 Cumartesi

Konosuke Matsushita: Müşteriniz Hakkında Gayret Gösteriniz

MÜŞTERİNİZ HAKKINDA GAYRET GÖSTERİNİZ

Eğer çalışanlarınızın her birine benimseme, tanıma hissi ile hizmet verirseniz, insanlar işinize bağlanacaklardır.

Bütün sözcükleriyle açıkça bellidir ki, insanlar ihmalkâr bir biçimde hizmet veren mağazaların sürekli bir müşterisi olmazlar. Müşteri gitmeyi tasarladığı zaman ellerinizi minnettar olduğunuzu gösteren bir biçimde bağlayarak reaksiyon göstermeniz gerekmektedir. Bu kadar derinden benimseme, tanıma müşteri için bütün sözcüklerden daha iyidir ve o müşteri elbette ki size tekrar gelecektir.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

***

Total Pageviews

Daha Güzel Türkiye İçİn!

"Erdemlerin en büyüğü bilimdir. İnsanlar erdem sahibi olmazsa, şehir ve yöneticiler de erdemli olmaz." Farabi, Erdemli Şehir

Blog Archive

ÖĞRENMEYİ SEVMEK

"Bilgiye sahip olarak doğmuş birisi değilim. Yalnızca öğrenmeyi ve öğretmeyi seviyorum."
Konfüçyüs

"Bilgi, ahlaki hareketten kalan şeydir."
Nurettin Topçu

Translate

Link list 3

Blog Archive

Theme Support