Konosuke Matsushita: Müşteriniz Hakkında Gayret Gösteriniz


MÜŞTERİNİZ HAKKINDA GAYRET GÖSTERİNİZ

Eğer çalışanlarınızın her birine benimseme, tanıma hissi ile hizmet verirseniz, insanlar işinize bağlanacaklardır.

Bütün sözcükleriyle açıkça bellidir ki, insanlar ihmalkâr bir biçimde hizmet veren mağazaların sürekli bir müşterisi olmazlar. Müşteri gitmeyi tasarladığı zaman ellerinizi minnettar olduğunuzu gösteren bir biçimde bağlayarak reaksiyon göstermeniz gerekmektedir. Bu kadar derinden benimseme, tanıma müşteri için bütün sözcüklerden daha iyidir ve o müşteri elbette ki size tekrar gelecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."