Ad astra per aspera... Fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür, nesiller ...
"Bizge vacip olğan – soñki nefeske qadar millet ve yurt oğrunda ğayrettir." İsmail Bey Gaspıralı

17 Aralık 2016 Cumartesi

Konosuke Matsushita: Müşteriniz Hakkında Gayret Gösteriniz

MÜŞTERİNİZ HAKKINDA GAYRET GÖSTERİNİZ

Eğer çalışanlarınızın her birine benimseme, tanıma hissi ile hizmet verirseniz, insanlar işinize bağlanacaklardır.

Bütün sözcükleriyle açıkça bellidir ki, insanlar ihmalkâr bir biçimde hizmet veren mağazaların sürekli bir müşterisi olmazlar. Müşteri gitmeyi tasarladığı zaman ellerinizi minnettar olduğunuzu gösteren bir biçimde bağlayarak reaksiyon göstermeniz gerekmektedir. Bu kadar derinden benimseme, tanıma müşteri için bütün sözcüklerden daha iyidir ve o müşteri elbette ki size tekrar gelecektir.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Total Pageviews


"Tatmin eden övgü ve sövgü sizin olsun, idrâk veren bilgi bize yeter." Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu
"Erdemlerin en büyüğü bilimdir. İnsanlar erdem sahibi olmazsa, şehir ve yöneticiler de erdemli olmaz."
Farabi, Erdemli Şehir

"Taşköprülüzâde, 'İlim aklın ibadetidir' diyor. Biz ibadetimizi yapacağız, aklımızı kullanacağız, yola çıkacağız ve düşüneceğiz"
Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu

İhsan Fazlıoğlu Dersleri

Blog Archive

ÖĞRENMEYİ SEVMEK

"Bilgiye sahip olarak doğmuş birisi değilim. Yalnızca öğrenmeyi ve öğretmeyi seviyorum."
Konfüçyüs

"Bilgi, ahlaki hareketten kalan şeydir."
Nurettin Topçu

Translate

ŞEHİTLERE VEFA!

ŞEHİTLERE VEFA!
"Bebem anasız büyür, Vatansız büyüyemez!" Nene Hatun

Link list 3

Blog Archive

Rusça-Türkçe Çevİrİ Hİzmetlerİ