Konosuke Matsushita: Üreticinin Misyonu


ÜRETİCİNİN MİSYONU

Kaliteli ve kabul edilebilir fiyatta olan ürünleri öneriniz ve onları piyasaya sürünüz.


Toplumumuza ürün bolluğu, bereketi bahşedilmiştir. Ve yine de fiyat, verimlilik, kalite, kullanım, uygunluk ve çevreyi koruma açısından o kadar çok etkileyen ürün yoktur. Üreticinin görevi bu şekilde olan ürünleri üretmek ve piyasaya sunmaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi Marta Estruch'un Sunumu için  TIKLAYINIZ Prof. Dr. Tülay İlhan Nas'ın Sunumu için  TIKLAYINIZ Derya So...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."