MEF Üniversitesi VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı


 


MEF Üniversitesi VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı

MEF Üniversitesi ve birçok üniversitenin eğitim fakültelerinde öğrenim gören lisans ve lisansüstü öğrencileri olarak sizleri 4-5 Mayıs 2024 tarihlerinde lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin bildirilerini sunacağı MEF Üniversitesi VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı’na sizleri davet ediyoruz. Bu yılki konferansımız hibrit gerçekleşecektir.

Konferansımız, eğitim bilimleri alanında çalışan lisans ve lisansüstü öğrencileri tarafından düzenlenmektedir. Geçmişten Geleceğe Eğitim: 100. Yılın Ardından Yeni Ufuklara Yolculukteması ile MEF Üniversitesi’nden ve diğer üniversitelerden gönüllü öğrenciler olarak konferansı düzenlemenin heyecanını yaşamaktayız. Konferansta bildiri sunumları ile birlikte konu bakımından zengin atölyelere, nitelikli panellere ve seminerlere yer verilecektir.

MEF Üniversitesi Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı’nın (MUEBK 2024) amacı eğitim bilimlerinin her alanından lisans ve lisansüstü öğrencilerini bir araya getirip bilimsel çalışmalarını paylaşmalarına olanak sağlamaktır. Diğer bir önemli amacı ise farklı deneyimlere sahip öğrencilerin birbiriyle tanışmaları ve bu vesile ile yeni dostlukların ve işbirliklerinin geliştirilmesine katkıda bulunmaktadır.

Eğitim Fakültesi bünyesinde öğrenim gören lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencileri olarak araştırmalarınızı gelecekte meslektaş olacağınız eğitim bilimci adaylarıyla paylaşmak ve onlarla tanışmak isteyeceğinizi düşünüyoruz. Konferansta çalışmalarınızı paylaşmak isterseniz bildiri gönderimi menüsünü kullanarak bildirinizi bize gönderebilirsiniz. Hakem incelemesinden sonra sözlü sunum olarak bildirileri kabul edilen sunucularımızın katılım formunu doldurmaları gerekmektedir. Ayrıca konferansa dinleyici olarak da katılmak mümkündür. Dinleyici katılımları için web sitemizdeki formu kullanarak başvuru yapabilirsiniz. Konferansla ilgili detaylı bilgi: https://www.mefeducon.com/ adresinde bulunmaktadır. Bildirilerinizi 17 Mart 2024 Pazar 23:59 tarihine kadar web sitesinden girebilirsiniz. 

Sizleri aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

MEFEDUCON Düzenleme Kurulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."