Uzaktan Eğitim ve Teknolojileri Sempozyumu


Uzaktan eğitim (e-Öğrenim ya da e-Learning) en temel anlamıyla, iletişim araçlarını kullanarak zaman ve mekândan bağımsız olarak insanların eğitim almalarını sağlamaktır. Bu sayede yaşadıkları yerlerde eğitim olanakları kısıtlı olanların, ya da iş saatlerinde çalıştığı için eğitimine, kişisel gelişimine zaman ayıramayan bireylerin ya da eğitim kurumlarına ulaşma engeli olanların istedikleri eğitimi almaları sağlanmaktadır. Bilgi ekonomisine geçişte her alanda en temel unsurlardan biri haline gelen bilişim teknolojilerinin etkili kullanılması da uzaktan eğitimin yapı taşlarındandır. Bilişim teknolojilerine dayalı uzaktan eğitim programları kapsamında kişisel gelişimin desteklenmesi için sertifikalı, ön lisans, lisans, disiplinler arası lisansüstü eğitim programları yürütülmektedir. Günümüz şartlarında hem kişisel hem de kurumsal rekabet düzeyine etkisi büyük olan uzaktan eğitim sisteminin anlaşılması oldukça önemlidir. Bu önemin anlaşılmasına ve ülkemizde uzaktan eğitimin gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla Uzaktan Eğitim ve Teknolojileri Sempozyumu düzenlenecektir.
Sempozyumda uzaktan eğitimin paydaşlarından olan YÖK, Üniversite, Özel Sektör ve Öğrenci tarafları uzaktan eğitimin mevcut durumunun ve sorunların tespiti, çözüm önerilerinin geliştirilmesi konularına yönelik strateji ve politikaları belirlemeye çalışacaklardır.  Hızla gelişmekte olan haberleşme teknolojileri ve uygulamalarına olan ihtiyacın tespit edilerek öncelikle ülkemizde uzaktan eğitim imkânlarının geliştirilmesi için söz konusu teknolojilerin entegrasyonuna yönelik hedefler belirlenecektir. Bilişim ve eğitim sektörünün temsilcilerinin bir araya gelmesi yoluyla günümüz bilişim teknolojilerini kullanarak eğitim için mekân ve zaman kısıtlarını kaldırarak hayat boyu, her yerde, her zaman ve herkes için eğitim felsefesinin gelişimi yönünde çalışmalar yapılacaktır. Ayrıca uzaktan eğitim çalışanlarının mevcut deneyimlerinin aktarılması yoluyla bu alanda ülkemizdeki ve dünyadaki gelişmeler değerlendirilecektir.




SEMPOZYUM YERİ KONYA
SEMPOZYUM DİLİTÜRKÇE
SEMPOZYUM TARİHİ1-3 Kasım 2013
BİLDİRİ ÖZETLERİ SON GÖNDERİM TARİHİ16 Ağustos 2013
KABUL EDİLEN ÖZETLERİN İLAN TARİHİ23 Ağustos 2013
GENİŞLETİLMİŞ ÖZET VEYA TAM METİN GÖNDERME TARİHİ27 Eylül 2013
SEMPOZYUM KAYIT TARİHİ7 Ekim-25 Ekim 2013


PAYDAŞLAR
Selçuk Ünversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüSelçuk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma MerkeziSelçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiHasta Güvenliği Derneği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."