Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti'nden Türk Öğrencilere 450 Adet Eğitim Bursu



http://www.bursrehberi.net/wp-content/uploads/burs_veren_kuruluslar_burs_veren_vakiflar_burs_veren_dernekler_burs_veren_kurum_ve_kuruluslar.jpg
Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti Yükseköğretim Kurumlarında (Sağlık Bilimleri hariç) öğrencilerin tüm giderlerini karşılamak üzere lisans, yüksek lisans ve doktora olmak üzere toplam (450) adet eğitim bursu sağlamaktadır.
Burslar ve başvuru koşulları ile ilgili bilgiye YÖK'ün yayınladığı tanıtım broşüründe bulabilirsiniz. Broşürü incelemek için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."