Bremen Uluslararası Sosyal Bilimler Yüksek Eğitim Okulu Almanya Doktora Bursları 2014 Başvuruları! Son gün 15 Şubat 2014!


Bremen Uluslararası Sosyal Bilimler Yüksek Eğitim Okulu (BIGSSS), siyasi bilimler, sosyoloji, psikoloji, hukuk, ekonomi ve iletişim alanlarında yüksek lisans eğitimini tamamlamış ya da haziran itibariyle tamamlayacak olan öğrencileri Almanya’nın Bremen kentinde doktora yapmaya davet ediyor. 36 ay boyunca sürecek doktora eğitiminde her öğrenciye aylık 1300 Euro burs verilecektir.
2014 Güz dönemi başlayacak olan doktora eğitiminde küresel yönetim ve bölgesel bütünleşme, refah devleti ve eşitsizlik, değişen sosyo-kültürel bağlamlar ve değişen hayatlar gibi alanlarda çalışabileceğiniz gibi bu alanlarla bağlantılı başka konularda da doktora eğitimi alabilirsiniz.
Son başvuru tarihi 15 Şubat 2014’tür.
Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."