İngiltere’den Öğrencilere Her Alan ve Eğitim Seviyesinde Büyükelçilik Bursu


http://dtmw9u23bb9ya.cloudfront.net/uploads/image/file/4102/institution_full_1029_St_Marys_road.jpgUluslararası Büyükelçilik Bursu, 100 başarılı uluslararası öğrenciye West London Üniversitesinde yer alan bölümlerde tam zamanlı lisans ya da lisans sonrası eğitim alma fırsatı sunuyor. Üniversite tarafından sunulan her alan ve eğitim düzeyi için başvurabileceğiniz burs kapsamında öğrencilere kısmi olarak 5000 Sterlin verilecektir.
West London Üniversitesine başvurmuş ve davet almış öğrenciler online başvuru formunu doldurarak burs için başvuruda bulunabilirler.
Son başvuru tarihi: 15 Ağustos 2014
Detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."