Prof. Dr. Erol Eren'i Kaybettik




İşletme Fakültesinde 1972 yılında “İşletme Doktoru” oldu.   1976 yılında “Yönetim ve Organızasyon” alanında “Üniversite Doçenti oldu. ABD’nin Michigan Üniversitesinde, Massachusettes Institute of Technology, Rensailler Institute of Technology, Cornell Üniversitesinde,Fransa’nın  Sorbonne Üniversitesinde, Belçika’nın Leuven katolik Üniversitesinde  misafir öğretim üyesi olarak bulunmuş ve dersler vermiştir. Halen Sorbonne Üniversitesi Doktora jürilerinde üyelik yapmaktadır. Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsünün İşletme Fakültesi, Doğuş Üniversitesi İktisadi ve İdari bilimler Fakültesi kurucu dekanlıklarını yapmıştır. Beykent Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı olarak görev yapmaktaydı.

Prof. Dr. Erol Eren'in bugün aramızdan ayrılmış olması nedeniyle büyük üzüntü içindeyim.
 Kendisini saygıyla anıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."