İK Bloggerleri'ni Tanıyın, Yazdıklarını Takip Edin!


Adı-Soyadı   
Mesleği
Web Sitesi
Ali Cevat Ünsal
İnsan Kaynakları Amatörü
Aykut Güner
İnsan Yönetimi
Cihan Demirdaş
Yarınlar İçin Bugünden Gelişim
Deniz Daver
TalentVille
Duhan Gevren
İk Yolcusu
Ekrem Öztürk
Ekrem ÖZTÜRK – İnsan Kaynakları Uzmanı'ndan "İnsan"a Farklı Bir Bakış
Elif Kağnıcı
EKA İK
Emre İnanç Karakaş
İnsan Kaynakları Bilimi
Ezgi Feda
Ezgi'nin İK ya ve Hayata Dair Seyir Defteri
Gökhan Yılmaz
Gökhan Yılmaz "Globalden Yerele İnsan Kaynakları Yönetimi Üzerine"
Hakan Maden
HAKANMADEN
Hayati Arpacı
Hayati Arpacı - İK Gönüllüsü
Mehmet Pozam
İK & İletişim
Melis Tiftikci
İK'DA
Merdiye Eker
Merdiye Eker ile Yönetime Dair
Metin Akkaya
İş ve Yönetim
Murat Peksan
www.mulakatsorulari.net
Murat Sümer
İnsan Kaynakları ve Sosyal Güvenlik Portalı
Nilüfer Koçyiğit
Nil's HR Cafe
Seda Küçük
Sedolinka'nın İk'sı
Seyhan Koçak
seyhankocak.com
Sibel Karamaraş
Çalışanın Pi Halleri
Tolga Eligül
İK Danışmanlık
Tuğsel Akyol
Kırmızı Merdiven
Türker Okay
turkerokay.com
Volkan Aşkun
Volkan Askun
Linkte ise bu kişilerin katıldıkları yarışma için oy talepleri yer almaktadır:
http://www.peryonkongre.com/ik-blog-odulleri_2015/blog_oylama.html
Ben Ali Bey'i seçtim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."