26. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi'ne KTÜ Ev Sahipliği Yapacak



Karadeniz Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenecek olan 26. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi'nin 10-12 Mayıs 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilmesine karar verilmiştir.

26. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ


26. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi

Yönetim ve Organizasyon alanın en önemli organizasyonlarından biri olan Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, çeyrek asırdır, her yıl bir üniversitenin ev sahiplerinde düzenlenmektedir. 26. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 10-12 Mayıs 2018 tarihlerinde Trabzon'da, Karadeniz Teknik Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümü ev sahipliğinde gerçekleştirilecektir.
Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi; Türkiye'nin farklı yerlerinden gelen akademisyenleri, akademisyen adaylarını, bu alanda bir yandan eğitim alırken bir yandan da çeşitli sektörlerde görev alan insanları buluşturan bir organizasyondur. Her yıl düzenlenen bu buluşmalar, bilgi paylaşımını arttırmakta, deneyimli akademisyenlerin tecrübelerini aktarmalarını sağlamakta, genç kuşakların alan ile ilgili güncel ve önemli konular hakkında bilgi edinmelerini kolaylaştırmaktadır.

Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongreleri
1993 – İstanbul ve Boğaziçi Üniversiteleri
2006 – Atatürk Üniversitesi
1994 – Dokuz Eylül Üniversitesi
2007 – Sakarya Üniversitesi
1995 – İstanbul Teknik Üniversitesi
2008 – İstanbul Kültür Üniversitesi
1996 – Ortadoğu Teknik Üniversitesi
2009 – Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
1997 – Başkent Üniversitesi
2010 – Çukurova Üniversitesi
1998 – Anadolu Üniversitesi
2011 – Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
1999 – İstanbul Bilgi Üniversitesi
2012 – Dokuz Eylül Üniversitesi
2000 – Erciyes Üniversitesi
2013 – Dumlupınar Üniversitesi
2001 – İstanbul Üniversitesi
2014 – Selçuk Üniversitesi
2002 – Akdeniz Üniversitesi
2015 – Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2003 – Afyon Kocatepe Üniversitesi
2016 – Sabancı Üniversitesi
2004 – Uludağ Üniversitesi
2017 – Başkent Üniversitesi
2005 – Marmara Üniversitesi
 





25. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi bildirilerine erişim içim linke TIKLAYINIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."