İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AUZEF SINAV MERKEZİ TERCİH İŞLEMLERİ BAŞLADI


SINAV MERKEZİ TERCİH İŞLEMLERİ BAŞLADI


Değerli Öğrenciler,

Sınav yeri tercihi işlemleri başlamıştır. Tercih işlemleri aşağıda belirtilen esaslara göre yapılacaktır.
Sınav merkezi tercih sistemi 24 Ekim 2017 saat 10:00 itibariyle aktif olacaktır. Tercih sistemi 29 Ekim 2017 saat 23:59’da kapatılacaktır. Öğrencilerimiz belirtilen tarih aralığında tercihlerini yapmalıdır.
24-29 Ekim 2017 tarihleri arasında gerçekleştirilen tercihler 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı GÜZ DÖNEMİ sınavları için geçerli olacaktır.
Her sınav dönemi öncesi öğrencilerimizin tercihlerini güncelleyebilmeleri için -istemeleri halinde- sistem aktif hale getirilerek konu ile ilgili ana sayfamızdan duyuru yapılacaktır.
2017-2018 Eğitim Öğretin yılı öncesinde kayıtlı olan öğrencilerimizden sınav yeri tercihi yapmayanların sınav merkezleri bir önceki sınav döneminde tercih ettikleri sınav merkezi olarak belirlenecektir.
2017 – 2018 Eğitim Öğretim yılında kayıt olan öğrencilerimizden sınav merkezi tercihi yapmadıkları takdirde sınav merkezi İstanbul/Avrupaolarak belirlenecektir.
Öğrencilerimiz, sınav merkezi tercihlerini https://aksis.istanbul.edu.tr/ adresi üzerinde yer alan AUZEF Sınav Sistemi üzerinden gerçekleştireceklerdir.

AUZEF DEKANLIĞI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi

Tez Yazımı ve Atıfların Önemi Marta Estruch'un Sunumu için  TIKLAYINIZ Prof. Dr. Tülay İlhan Nas'ın Sunumu için  TIKLAYINIZ Derya So...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."