3. Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı: Yönetim Alanında Akademik Yazım Etiği, Yöntem ve Uygulamaları (15-16 Kasım 2018)



3. Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı: Yönetim Alanında Akademik Yazım Etiği, Yöntem ve Uygulamaları (15-16 Kasım 2018)


Çalıştayın 1. gün kaydını dinlemek için butona tıklayınız.

15 KASIM 2018 PERŞEMBE

10:00 - 13:00 Eğitim Semineri
13:00 - 14:00 Öğle Arası
14:00 - 17:00 Eğitim Semineri

Eğitim Semineri: Dr. Öğr. Üyesi. A. Gökhan Acar
Etik Teoriler Işığında Bilim Etiği
 Etik ve Ahlak Kavramını Anlamak
 İyi ve Kötünün Doğası, Etik İkilemler ile Başa
Çıkmak
 Ahlak ve Kültür İlişkisini Anlamak
 Sonuç Odaklı Etik Yaklaşımlar
 Sonuç Odaklı Olmayan Etik Yaklaşımlar
 Erdem Yaklaşımı
 Akademi’de Ahlak ve Etik (Etiğin
Kurumsallaştırılması)
 Bilim: Meslek mi, hobi mi?
 Bilim İnsanının Etik Tavrı (Standartlar)
 Üniversiteler ve Bilimsel Yayınlara İlişkin Gri
Bölgeler

16 KASIM 2018 CUMA

10:00 - 13:00 Eğitim Semineri
13:00 - 14:00 Öğle Arası
14:00 - 17:00 Eğitim Semineri

Eğitim Semineri: Prof. Dr. Aykut Berber
Yönetim Alanında Bilimsel Yazım Yöntemleri ve
Uygulamaları
 Akademik yayın nedir? Tez, kitap ve makale
örnekleri
 Yayın seçme, okuma ve anlamlandırma
 Konu / tema oluşturma
 Sorgulama ve kurgulama
 Kodlama yöntemleri
 İçerik ve söylem analizi
 Terminoloji seçme ve geliştirme problemi




Arşiv


2. Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı:
 Endüstri 4.0 ve Sürdürülebilirlik (23-24 Kasım 2017)
Çalıştayımızın ikinci günü yapılan Meta-Analizi seminerinin notlarına ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız.

1. Yönetim ve Organizasyon Çalıştayı: 
Güncel Kavramlar ve Metodoloji (24-25 Kasım 2016)
1. Çalıştayımızın sunuşuna ulaşmak için tıklayınız.
2016 yılında yapılan çalıştayın  programına 24 Kasım 2016 için buraya tıklayarak 25 Kasım 2016 için ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Çalıştayda kabul edilen bildirilere buradan ulaşabilirsiniz.
Çalıştay resimlerine bu linkten erişim sağlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."