Prof. Dr. Mustafa Özbilgin ile Bilimsel Yayın Yapmanın Püf Noktaları ve Yönetim Organizasyon Alanında Güncel Konular Webinarı | Kedi Metaforu



Prof. Dr. Mustafa Özbilgin ile Bilimsel Yayın Yapmanın Püf Noktaları ve Yönetim Organizasyon Alanında Güncel Konular Webinarı | Kedi Metaforu


Prof. Dr. Mustafa Özbilgin'in 1 Mayıs 2020 tarihinde İstanbul Ticaret Üniversitesi ev sahipliğinde konuk olduğu webinarın ses kaydını istifadenize sunuyorum. Sayın Mustafa Özbilgin, mütevazı üslubuyla akademik dünyada yaşamış olduğu tecrübelerden ufuk açıcı paylaşımlar yapmış ve bilimsel makale ve kitap yazma konusunda yaşadığı sorunlar ve bu sorunları aşma konusunda kendisinin geliştirmiş olduğu "kedi metaforu" hakkında önemli paylaşımlarda bulunmuştur. 

Hocamıza bu paylaşımlarından dolayı teşekkür ederim.

Muhammet Negiz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."