İlme Adanmış Bir Hayat: Mehmet Genç’i Anmak ve Anlamak



 İlme Adanmış Bir Hayat: Mehmet Genç’i Anmak ve Anlamak

1 Mayıs Cumartesi günü saat 14:00'te merhum Mehmet Genç hocamıza dair bir program düzenlenecek. Program Youtube Üzerinden canlı yayınlandı. 

Mehmet Genç Anma ve Anlama Programı


*Prof. Dr. Ahmet Tabakoğlu aktarıyor: "Osmanlı, insanı ekonomi için değil, ekonomiyi insan için kullanmıştır." Mehmet Genç

*Prof. Dr. Mehmet Bulut aktarıyor: "Çocuklarım beni AİHM'e dava etseler, kazanırlar. Çünkü bütün maddi imkanımı kitaplarıma harcadım." 
Mehmet Genç

*Prof. Dr. Sadettin Ökten: Mehmet Genç, bana "Bilim tarihi oku. Bilim felsefesi oku." dedi. "5 seneden önce de bir ürün bekleme." dedi. Beşer yıllık adımlarla önüme baktım. Mühendisliği sosyal hayatın içinde bir konuma oturtmak üzere yola çıktım.  

*Prof. Dr. Mehmet Bulut: "Hoca'nın Wagner'den Schopenhauer'den ne aldığı konusu ayrı..."

Kendisine yaptığımız bilimsel çalışmalar hakkında bir söylüyorsak, Mehmet Genç Hoca 10 anlatırdı... 

*İdris Bostan: "'İlmin zatında tecessüm ettiği bir alim' olarak görüyordum Mehmet Genç hocayı. Sadece iktisat tarihinin değil, sosyolojinin ve felsefenin derinliğine sahip bir alim idi."  

***

"Bir İmparatorluğun İktisat Tarihçisi" Mehmet Genç (Derleme)

  "Bir İmparatorluğun İktisat Tarihçisi" Mehmet Genç (Derleme)Yakın zamanda bu dünyaya veda eden merhum Mehmet Genç hocamızın ardından yazılan yazılar ile hayatta iken gerçekleştirmiş olduğu söyleşi ve röportajlardan bir seçki derlenerek okurların ve araştırmacıların...
Share: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."