Excel Kullanarak Powerpoint'te Etkili Sunum Oluşturma Teknikleri Eğitimi



Excel Kullanarak Powerpoint'te Etkili Sunum Oluşturma Teknikleri Eğitimi

28 Nisan 2022, Perşembe 14.00-17.00 saatleri arasında ekte detayları yer alan Excel Kullanarak Powerpoint'te Etkili Sunum Oluşturma Teknikleri’ eğitimi düzenlenecektir.

 

  • İlgililer aşağıda yer alan başvuru formlarından eğitimlere katılım sağlayabilecektir.

 

  • Söz konusu eğitim için başvuru bilgileri:        

 

Eğitim Adı

Eğitim Zamanı

Başvuru Linki

Excel Kullanarak Powerpoint'te Etkili Sunum Oluşturma Teknikleri- Ömer Bağcı

28 Nisan 2022 14:00-17:00

https://www.gaib.org.tr/tr/f/440.html

 

  • Başvuruda bulunan katılımcılara eğitim vaktinden en az 1 saat önce sms ve e-posta yolu ile eğitim katılım bilgileri yeniden gönderilmektedir.

 

  • Eğitim vaktinde Zoom Link kullanılarak doğrudan veya Zoom ID ve Şifresi ile katılım sağlanabilir.

 

  • Eğitim ücretsiz ve katılım belgelidir.

 

Katılım belgesi Zoom’a giriş sağlarken belirttiğiniz ad-soyad’a göre düzenlenecek olup konu ile ilgili tüm sorumluluk katılımcılara aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."