Türk Dünyası Yaz Okulu Başvuru Formu




Türk Dünyası Yaz Okulu Başvuru Formu


Eğitim İçeriği

Türk Dünyası Eğitim programında Türk kavramının kökenlerinden yola çıkılarak, Orta Asya’da kültürel değerlerden ekonomik ve sosyal hayattan bahsedilecek. Orta Asya’dan batıya olan göçler üzerinde durulacak ve bu göçlerin sonuçları işlenecektir. Türk Devleri ile Türkiye’nin ikili ilişkileri incelenecektir ve Türk Birliği’nin düzene olan katkıları ile olası yaşanacak senaryolardan bahsedilecektir.

Yaz Okulu Tarihi

8 Ağustos 2022 Başlangıç

Eğitim Programı

Ders Dönemi– 30+ Saat / 3 Hafta

Ders Saatleri- 17.00- 21.00 arasında yapılacaktır.

Eğitim programı 5 Ağustos 2022 günü www.tesam.org.tr sitesinde ilan edilecektir.

Yaz Okulu Ücreti

TESAM Türk Dünyası Yaz Okulu eğitim ücreti öğrenciler için 200 TL ve çalışanlar için 250 TL'dir.

Ücreti Nereye Yatırmalıyım?

Hesap Adı :Zafer Furkan Arslan

Şube : Bursa-Osmangazi

Hesap No : 8753952-1

İBAN No : TR21 0020 5000 0087 5395 2000 01

Banka Adı : KUVEYT TURK KATILIM BANKASI A.S.

Banka Swift Kodu : KTEFTRISXXX

Nasıl Kayıt Olurum?

1- Ön kayıt olmak için aşağıdaki linkteki bilgileri eksiksiz doldurmanız gerekmektedir. Forma resmi adınız – soyadınız ve telefon numaranız yazılması kabul şartıdır.

2- Ön kayıt başvurusu kabul edilen adayların formda tarafımıza bildirilen telefon numarasına “Kaydınız kabul edilmiştir” mesajı gönderilecektir.

3- Kaydı kabul edilen adaylar yukarıdaki belirtilen hesaba ücretini yatırması halinde kesin kayıtları kabul edilecek ve yaz okulu listesine alınacaktır.



KAYIT OL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."