VIII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU | VIIIth INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON HISTORY EDUCATION



VIII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

VIIIth INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON HISTORY EDUCATION

Gönderilecek özetlerin yapılacak çalışmanın problemini, amacını ve yöntemini içerecek biçimde 150-200 sözcükten oluşması gerekmektedir. Özetler Türkçe ve İngilizce olmalıdır. Özette atıf yapılmamalıdır. Özetler sisteme özet gönderim formu aracılığıyla yüklenmelidir.


Bir sorunla karşılaştığınızda, yaşadığınız sorunu iletişim formu aracılığıyla bildirebilirsiniz.

Tarih Eğitimi
Öğretim Programları
Ders Kitapları
Öğretmen Yetiştirme
Strateji, Yöntem ve Teknikler
Materyal Tasarımı
Kavram, Beceri ve Değer Öğretimi
Ölçme-Değerlendirme
Disiplinlerarası Konu ve Yaklaşımlar
Etkinlik Örnekleri
Karşılaştırmalı Öğretim
Yenilikçi Yaklaşımlar
Okul Dışı Tarih Öğretimi
Tarih Eğitiminin Tarihi
Bilim Tarihi

Eğitim Tarihi
Türk Eğitim Tarihi
Avrupa Eğitim Tarihi
Yabancı Okullar

Tarih Yazımı
Tarihyazımı
Tarih Yazıcılığı
Tarih Felsefesi
Tarih ve Diğer Disiplinler
Postmodernizm

Tarihçiler
Türk Tarihçileri
Dünya Tarihçileri

Bildiri Özeti 
Şablonu indirmek için buraya tıklayınız.

Özet Gönderimi

Önemli Tarihler
Özet Gönderimi İçin Başlangıç Tarihi:
25 Nisan 2022

Özet Gönderimi İçin Son Tarih:26 Ağustos 2022

Kabul Edilen Bildirilerin Açıklanması İçin Son Tarih:30 Ağustos 2022

Katılım Ücreti Ödemek İçin Son Tarih:1 Eylül 2022

Sempozyum Programının İlanı:2 Eylül 2022

Sempozyum:7-8-9 Eylül 2022

Tam Metinlerin Gönderimi İçin Son Tarih:10 Ekim 2022

***Sempozyuma gönderilen bildirilerden bilim kurulu tarafından kabul edilenler değerlendirme süreci bittikçe ilan edilecektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."