COMSATS Bilgi Teknolojisi Enstitüsü'nde (Pakistan) Burs İmkanı 2014


http://media.tumblr.com/tumblr_lvequrGdkt1r2szra.jpgDışişleri Bakanlığından alınan yazıda, İslamabad'da bulunan COMSATS Bilgi Teknolojisi Enstitüsü'nün (CIIT) İİT Eğitim Değişim Programı kapsamında 2014 güz dönemi için biyoloji, bilgisayar, elektrik mühendisliği, matematik, fizik, meteoroloji ve yönetim bilimleri alanlarında yüksek lisans düzeyinde (Masters of Science-MS) burs olanakları sağlayacağı belirtilmektedir.

Ekte yer alan İslam İşbirliği Teşkilatı Genel Sekreterliğin yazısında muhtelif oranlarda sağlanacak burs imkanları hakkında bilgi verilmekte olup, dönemlik okul ücretleri dahil giderlerini kendi imkanları dahilinde karşılayacak öğrencilerin eğitim masraflarına ilişkin bilgi sunulmaktadır.

Bir örneği COMSATS Bilgi Teknolojisi Enstitüsü'ne iletilmesi şartıyla başvuruların İslam İşbirliği Teşkilatı Genel Sekreterliği'ne en geç 31 Ocak 2014 tarihine kadar gönderilmesi gerekmektedir.

Başvuru sürecine ilişkin detaylı bilgilere Enstitü'nün internet sayfasının www.comsats.edu.pk "International Students for Fall 2014" başlıklı kısmından ulaşılabilmektedir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."