Erzurum Bölgesi Eğitim Semineri Programı Atatürk Üniversitesi, Kültür ve Gösteri Merkezi, Erzurum Editör ve Yazar 7. Eğitim Semineri Programı


Erzurum Eğitim Programı




Erzurum Bölgesi Eğitim Semineri Programı
Atatürk Üniversitesi, Kültür ve Gösteri Merkezi, Erzurum
Editör ve Yazar 7. Eğitim Semineri Programı
08:30-08:45 Kayıt
08:45-09:00 Açılış ve ULAKBİM Bilgi Hizmetleri
          Fatma BAŞAR, TÜBİTAK ULAKBİM  PDF
09:00-10:30 Bilimsel Nitelikte bir Dergi için Uluslararası Kriterler
           Prof. Dr. Bünyamin Şahin, TR Dizin Komite Üyesi  XPS
           Sibel TABANLIOĞLU, TÜBİTAK ULAKBİM  PDF
10:30-10:45 Ara
10:45-12:30 Uluslararası Bilimsel Nitelikte Dergi Yayınlamak için Ne Yapmalıyız?
           Prof.Dr. Erdem YEŞİLADA, Yeditepe Universitesi, Editor for Journal of Ethnopharmacology  PDF
12:30-14:00 Öğle Yemeği
14:00-15:30 Nitelikli Bilimsel Makale Yazımı
           Gamze KESKİN, Elsevier  PDF
15:30-15:45 Ara
15:45-17:30 Nitelikli Bilimsel Makale Yazımı için İleri Teknikler
           Prof. Dr. Bünyamin ŞAHİN, Ondokuz Mayıs Üniversitesi  PDF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."