II. Eğitim Kongresi: “Eğitimden Üretime Sektörle İş Birliğine”




Mesleki ve teknik eğitimin güncel sorunları ve geleceğiyle ilgili fikir alışverişinde bulunmak, belirlenen konulardaki bilimsel çalışmaları paylaşmak, bu sayede de mesleki ve teknik eğitimi geleceğe güçlü bir şekilde taşımak için ortak bir bilinç oluşturma çabalarımız devam etmektedir.
Bu kapsamda; 2016 yılı Ekim ayında Antalya’da “Eğitimden Üretime Sektörle İş Birliğine” temasıyla II. Eğitim Kongresi gerçekleştirilecektir. 
II. Eğitim Kongresi, temalar sayfasında belirlenen araştırmaları içerecektir. Kongremize katılım ve katkılarınızı bekler, çalışmalarınızda başarılar dileriz.


  • Değerli Katılımcılarımız, Bildiri ve Sunum için Başvuru takvimi başlamıştır.
  • Kongremizin Temaları yayınlanmıştır.
  • Yükseköğretim Kurulu aracılığıyla Üniversitelere, Kamu Kurum ve Kuruluşlara, Sivil Toplum Örgütlerine ve diğer paydaşlara bildiri hazırlama ve sunmaya davet yazısı gönderilmiştir.
    Önemli Tarihler
  • 23.09.2016

    Bildiri özetlerinin gönderilmesi için son tarih
  • 30.09.2016

    Kabul edilen bildirilerin ilan edilmesi
  • 05.10.2016

    Kongre Programının duyurulması
  • 07.10.2016

    Davetli kayıt için son tarih
  • 07.10.2016

    Konuşmacı kayıt için son tarih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."