Armağanlar



"Bütün giysileri yırtsak yeridir / Yeter bize vefa elbiseleri"   diyor merhum Mehmet Akif İnan... 




Vefa libasının her şeyi örteceğine olan inancı korumaya çalışsak da vefasızlığın her geçen gün daha aşikar hale gelmesi korkutuyor insanı...



Akademik dünyada da aynı korku hüküm sürüyor... Vefasızlık... 

Bununla birlikte bugün tanık olduğum bir girişim vefayı düştüğü yerden ayağa kaldırma adına çok kıymetli bir adım olarak gözüktü bana... Köklü üniversitelerde bir gelenek haline geldiğini gözlemlediğin "armağan" uygulamasının hazırlık safhalarından birisine tanık oldum ve çok hoşuma gitti. Ardından işletme ve yönetim-organizasyon alanındaki akademisyenlere yönelik bu tür bir çalışma olup olmadığını araştırmaya koyuldum... Daha sonra da elde edeceğim bulgular için bir adres olarak bu sayfayı açtım... 
Bu sayfaya bahsettiğim ve bulabildiğim vefa örnekleri eklemeye devam edeceğim. 
Yararlı ve vefalı olması dileğiyle...
Muhammet Negiz



Adil ORAN: “Muhan Hoca Efsanesi” Sürüyor!


“Muhan Hoca Efsanesi” Sürüyor! Muhan Hocamızın ölümüyle zaten sarsılmıştık, “ODTÜ’nün efsanevi hocası öldü”, “ODTÜ efsane hocasını yitirdi” başlıklarını okudukça içimiz iyice burkuldu. Tesellimiz, ölümlerin, çok acı verse bile, efsanelere zarar vermemesidir. Muhan...


Ali Fıkırkoca Anı Kitabı: "Yaşam, Düşünce ve İnovasyon"


Ali Fıkırkoca Anı Kitabı: "Yaşam, Düşünce ve İnovasyon" Akademik dünyanın vefasızlığına dair birçok sitem ile karşı karşıya olduğunu ifade eden akademisyenlerin yanında bir de vefa timsali olanların girişimi ile aklıma geldi bu araştırma... Hukuk Fakültesi'nde uzun bir süre...
Share: 


Prof. Dr. Hüseyin Leblebici'ye Armağan | An essay in honor of Hüseyin Leblebici and his contributions to research in professions and organizations


Prof. Dr. Hüseyin Leblebici'ye Armağan | An essay in honor of Hüseyin Leblebici and his contributions to research in professions and organizations This essay is a tribute to the scholarly career of Huseyin Leblebici, specifically his contribution to the field of the professions...



Bir Anlamlı Kitap Girişimi: “Yönetim ve Organizasyon Makaleleri: Kadın Akademisyenlere Armağan”


Bir Anlamlı Kitap Girişimi: “Yönetim ve Organizasyon Makaleleri: Kadın Akademisyenlere Armağan”  Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden emekli bir hocamız için armağan kitap çalışmasının başladığını görünce "acaba yönetim-organizasyon camiasında bu tür uygulamalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | 20-22 Eylül 2024

4. Uluslararası Dijital İşletme, Yönetim ve İktisat Kongresi | 4rd International Congress on Digital Business, Management & Economics | ...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."